3abasia

خــــــــــاص بـــــحــي الــــــــــــوايـلـى
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tamer

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 481
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   السبت 17 مايو 2008 - 23:42

احباب قلبى ..




لاول مرة اجد نفسي تائه ، لا اعرف الصواب من الخطأ !!




لماذا يستغل الانسان الطيب دائما ؟ ويسمى كثيرا من الاحيان مغفلا ؟!!




لماذا عندما يفرح انسان يجد الجميع حوله يشاركوه فرحه ، ولكن عندما تهب عواصف الحزن وتقسي عليه الايام يجد نفسه وحيدا ؟؟!!




عندما يخطأ الاخرون على شخص ما نجده يسامحهم حتى لو كان الخطأ مقصود ، ولكن عندما يخطأ هو بلا قصد نجدهم يقفلون جميع الابواب في وجهه ولا يسمحون له حتى بالاعتذار ، فلماذا ؟؟!!




لماذا يقابل البشر الاحسان بالاساءة ، والعرفان بالنكران ؟؟!!






عندما يمد الشخص يده لمساعدة الاخرين ، نجدهم يقطعون يده التي مدت إليهم ، ونجدهم يقولون عنه ( متشمت ) ، فلماذا؟؟!!




لماذا ..... ولماذا .... ولماذا ... ؟؟؟؟ هناك الكثيرة من الاسئلة التي تدور في فكرى ، والتي اتعبتني ،




وارهقت قلبي ، ولا اعرف لها اجابة !!!






فهل تساعدوني بالاجابة عليها ؟؟




اسئله بصراحه من صميم قلبي




واتمنى اني اجد ردود




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zayd1

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 820
العمر : 35
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الأحد 18 مايو 2008 - 1:15

ألدنيا والاخلاق
وانت مخترتش اصحابك من الاول صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://vidodidoman.spaces.live.com/photos/cns!C797B5F0F3ECE4A1!5
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الأحد 18 مايو 2008 - 12:21

هو دا حال الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الأحد 18 مايو 2008 - 12:23

عامل الناس كما تحب ان يعاملوك
اختار الناس اللى بتتعامل معاهم
تجنب الصديق الندل لانه لا يمكن اصلاحةحاجات كتير يا تاتو بس بجد الدنيا بقت غريبه وكلها حاجات زي مانت بتقول على رأي الشاعر اللى قال:
(( مفيش صاحب يتصاحب))
وعجبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
tamer

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 481
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الأحد 18 مايو 2008 - 12:50

كلامك صح يا بوح

شكرا على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 14:35

اي خدمة يا مان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
nona

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 805
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 15:07

علي راي المثل في الفرح مدعون وفي الحزن منسين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا عاكس المثل
شكرا

_________________

ابن الصحراء زيزو

خليك معايا .. أنا مش هاسيبك مره تانيه مهما كان

خليك معايا .. انا مش هاكرر غلطتى وياك زمااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 15:11

عكسة ازاي يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
mohamed heseen



ذكر
عدد الرسائل : 98
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 15:51

يا صاحبى طول ما انت تمام ومخلص هتلاقى فى صاحب يحبك بس فى صاحب يكرهلك كل شئ انت فية خلى بالك من نفسك جدااااااااااااا وصاحب اللى ينفع انة يتصاحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmadfox

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 736
العمر : 30
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 16:00

شكرا ياتاتو

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koti_air

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 707
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 17:41

انا الذى ضاق صدرة عند قرائتى موضوعك اخى العزيز فى كل شىء فى حياتنا يوجد الجيد والسىء والشر والخير حتى فى اغلب البشر نصفهم من شر ونصفهم من خير والجيد هو من يستطيع ان يتمسك بجانبة الخير ونهاية كلامى ان كل منا لة جزء سىء لابد ان يحاول ان ينتصر علية ويسموى بنصفة الجيد فى معاملة مع الناس وينتظر كثيرا قبل اختيار الصديق ويتذكر دائما ان الغدر لا يأتى الا من اقرب الناس لك , اقرب الناس لك ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tamer

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 481
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 18:01

شكرا على المرور الجميل ده


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الإثنين 19 مايو 2008 - 23:57

ههههههههههههههههههههههههههههههه
اعتقد اني اكبركم سناً اكيد فى اصدقاء بس بكرة تعرفو ان فى الاخر المصلحة الشخصية هي اللى بتغلب على المواضيع
او ممكن علشان احنا من منطقة واحدة حاسيين ان احنا قريبين من بعض
بس شوف اصدقاء العمل مثلا
هتلاقي كل واحد ممكن يبيعك عادي جدا
وهتلاقي الخوازيق نازلة ترف على راسك من غير اي سبب
وخاصة لما تكون فى غربة
اسوء شئ هيقابلك فى دنيتك المصريين فى اي بلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
tamer

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 481
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الثلاثاء 20 مايو 2008 - 0:59

انت مجربهم بره بس يا احمد انا معاك هى دى الحقيقه بس ليه كل ده
اشمعنا المصرين ؟؟؟؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الثلاثاء 20 مايو 2008 - 8:34

دي حاجة لا ارادية فى الجينات بتاعت المصريين
تلاقي كل جنسية بيساعدو بعض وملمومين حولين بعض الا المصريين ديما بيحترمو الاجانب مع العلم ان المصري برقبة اي اجنبي تلاقية بيحترم الاجنبي ويطلع عين المصريي اللى زية ومش يطلع عينه وبس يحاول كمان يتسببلة فى مشاكل علشان يبان قصاد الناس انه كويس
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هما دول المصريين اللى بره
لكن جوا بلدنا كل الناس مغلوب على امرها ولكن اكيد هتلاقي نفس الكلام لكن بنسب مختلفة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
koti_air

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 707
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الخميس 22 مايو 2008 - 15:36

بس المصرى يا احمد مكنش زمان كدة تقريبا فى زمننا بس فمتعرفش يا ترى الغلط منوا ولا من الظروف اللى بتجبرة يبقى كدة .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elsayed

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 389
العمر : 38
الموقع : كوو كوو الارض
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الجمعة 23 مايو 2008 - 0:35

مهما كانت الظروف
الظروف مش بتجبر حد على حاجة
مش لازم نعلق كل حاجة على شماعة الظروف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3abasia.yoo7.com
nona

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 805
العمر : 34
المنطقة : الدمراداش
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟   الجمعة 23 مايو 2008 - 6:53

صح جدااااااااااااااا

_________________

ابن الصحراء زيزو

خليك معايا .. أنا مش هاسيبك مره تانيه مهما كان

خليك معايا .. انا مش هاكرر غلطتى وياك زمااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اسئلة ارهقت قلبى!!فهل اجد الاجابة لديكم؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
3abasia :: المصطبة-
انتقل الى: